Молим да се уверите, че имате стабилна интернет връзка, както и да рестартирате мобилното приложение Shell. Имайте предвид, че при определени обстоятелства периодът за начисляване на точки може да се удължи. Ако балансът от точки не бъде актуализиран до 24 часа, молим да се свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на безплатен телефон 0800 11 515 или по имейл на адрес smartbul@shell.com
Свържете се с нас
Без значение какъв е Вашият въпрос, можете да бъдете сигурни, че ние ще направим всичко по силите си, за да Ви помогнем да намерите търсения отговор. Свържете се с член на нашия екип днес.
Чат
За повече информация, моля, поканете на чат някой от нашите агенти чрез услугата ни Чат на живо.
Чатът на живо е на Ваше разположение от понеделник до петък, между 9:00 и 18:00 часа, с изключение на националните празници.
Натиснете червения бутон „Помощ“ в долния десен ъгъл на екрана, за да започнете Чат на живо.
Можете също така да ни изпратите имейл и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро.
търговски комплекси Shell
Програма CLUBSMART
Горивни карти Shell Card Услуга
Телефон
Можете също така да се свържете с нас чрез нашите горещи линии за клиенти:
От понеделник до петък: 9:00 - 18:00
Tелефонен номер
Our experts are on Twitter from Monday to Friday: 8.00AM to 5.00PM for simple questions and quick queries.
Tweet us @ShellStationsUK