-
Как Rentalcars.com гарантира правилната употреба на личните ми данни?
-
Балансът на моите ClubSmart точки включва ли допълнителните разходи за втори шофьор или цена на горивото?
-
Решил съм да удължа наема на автомобила директно през компанията за наемане, а не през Rentalcars.com. Ще получа ли допълнителни ClubSmart точки?
-
Получавам ли някакви точки в случай че съм отказал резервацията и съм платил такса за анулиране на резервацията?
-
Точките не са начислени към баланса ми. Какво да направя?
-
Резервирах кола през специалната секция на Shell, обаче не съм използвал услугата. Мога ли да събирам точки въпреки това?
-
За да събирам ClubSmart точки, трябва ли да плащам само във валутата на страната, в която е регистрирана моята ClubSmart карта?
-
Колко точки получавам при валути, различни от лева?
-
Колко ClubSmart точки събирам при наем на кола?
-
Мога ли да резервирам коли навсякъде по света, или услугата е валидна само за ограничен брой страни?
-
Мога ли да вляза в Rentalcars.com акаунта си и да използвам услугата през публикувания линк?
-
Мога ли да намеря пълната оферта в специалната секция на Shell в сайта Rentalcars.com, или само част от нея?
-
Мога ли да платя за наема с ClubSmart точки?
-
Защо трябва да наема колата през посочения за това линк?
-
Как да разбера дали съм в правилния раздел на Rentalcars.com, където мога да се регистрирам, за да получа ClubSmart точки?
-
Искам да събирам ClubSmart точки от Rentalcars.com, обаче не виждам къде трябва да въведа номера на своята ClubSmart карта.
-
Какво трябва да направя, за да събирам ClubSmart точки при наем на автомобил?