Въпрос за профила
- Аз съм нов ClubSmart клиент. Как мога да стана член на Програмата ClubSmart и да персонализирам своята карта ?
- Изглежда, че балансът ми от точки не е актуализиран.
- Регистрацията не беше успешна. Защо?
- Мога ли да прехвърля точките си към друга карта?
- Как да получа нова карта, ако моята е изгубена, открадната или повредена?
- Как мога да прекратя участието си в програмата?
- Защо е нужно да създавам профил в уебсайта на ClubSmart?
- Защо трябва да персонализирам ClubSmart картата си?
- Забравих паролата си. Какво трябва да направя?
- Изгубих ClubSmart картата си и някой е използвал точките ми.
- Не искам да получавам никакви персонализирани оферти по имейл, с SMS или съобщения по пощата. Какво да направя?
- Какво се случва с личните ми данни след деактивиране на акаунта ми?
- Информирах Shell за промяната на адреса си, но все още получавам кореспонденцията на стария си адрес или не я получавам изобщо.
- Системата не позволява да променя паролата си.
- Системата не разпознава данните ми
- Получих съобщение, че паролата ми е блокирана. Какво трябва да направя?