Лого
Skip to main content
shell.bg shellsmart.com
  1. Shell
  2. ClubSmart
  3. Въпрос за профила

Въпрос за профила

  • Защо не мога да вляза в профила си в Shell ClubSmart през сайта на програмата?
  • Аз съм нов ClubSmart клиент. Как мога да стана член на Програмата ClubSmart и да персонализирам своята карта ?
  • Изглежда, че балансът ми от точки не е актуализиран.
  • Регистрацията не беше успешна. Защо?
  • Мога ли да прехвърля точките си към друга карта?
  • Как да получа нова карта, ако моята е изгубена, открадната или повредена?
  • Как мога да прекратя участието си в програмата?
  • Защо е нужно да създавам профил в уебсайта на ClubSmart?
  • Защо трябва да персонализирам ClubSmart картата си?
  • Забравих паролата си. Какво трябва да направя?
  • Регистрирах се в уебсайта на програмата, но не получих временна парола.
  • Изгубих ClubSmart картата си и някой е използвал точките ми.
  • Не искам да получавам никакви персонализирани оферти по имейл, с SMS или съобщения по пощата. Какво да направя?
  • Какво се случва с личните ми данни след деактивиране на акаунта ми?
  • Информирах Shell за промяната на адреса си, но все още получавам кореспонденцията на стария си адрес или не я получавам изобщо.
  • Системата не позволява да променя паролата си.
  • Системата не разпознава данните ми
  • Получих съобщение, че паролата ми е блокирана. Какво трябва да направя?

Свържете се с нас

  • VK
  • Youtube
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Google+
  • Flickr

Site information

  • Достъпност
  • Terms and conditions
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Shell Global Helpline
Modify cookie preferences