-
Как Booking.com осигурява подходящата употреба на личните ми данни?
-
Балансът на моите ClubSmart точки включва ли допълнителните разходи за закуска, която не влиза в цената, и за разходи, платени на място?
-
Реших да удължа престоя си, като направих промяна за резервацията директно на място, а не през Booking.com. Ще получа ли ClubSmart точки за удължения престой?
-
Има разлика между цената, която получих от Booking.com, и цената, която платих за престоя си. Коя от двете цени се взема предвид при изчисляването на ClubSmart точките ми?
-
Плащам за престоя си директно на място, а не през Booking.com. Ще получа ли точки в тази ситуация?
-
Получавам ли точки, след като съм анулирал резервацията и съм платил съответната такса според политиката за анулиране?
-
Точките не са причислени към баланса ми. Какво трябва да направя?
-
Резервирах си място за настаняване през секцията на Shell, обаче не съм използвал услугата. Ще получа ли точки въпреки това?
-
За да събирам ClubSmart точки, необходимо ли е да плащам само във валутата на страната, в която е регистрирана ClubSmart картата ми?
-
Колко точки получавам при валути, различни от лев?
-
Колко ClubSmart точки събирам при резервация за настаняване?
-
Мога ли да резервирам настаняване навсякъде по света, или услугата е валидна само за определени държави?
-
Мога ли да вляза в Booking.com акаунта си и да използвам услугата през публикувания линк?
-
Мога ли да намеря пълната оферта в секцията на Shell в сайта Booking.com, или само част от нея?
-
Мога ли да платя за настаняването с ClubSmart точки?
-
Защо трябва да резервирам през посочения линк?
-
Как да разбера дали съм в правилния раздел на Booking.com, където мога да получа ClubSmart точки за резервацията си?
-
Искам да събирам ClubSmart точки от Booking.com, обаче не виждам къде трябва да въведа номера на своята ClubSmart карта. Какво да направя?
-
Какво трябва да направя, за да събирам ClubSmart точки при резервация за настаняване?