Вашият баланс от точки е актуален към полунощ на предишния ден. Това означава, че всички точки, които сте спечелили през даден ден, няма да се появят в историята на транзакциите до края на този ден. При определени обстоятелства този период може да продължи до 48 часа. Ако все още имате проблем с баланса си от точки, моля, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на безплатен телефон 0800 11 515 или по имейл на адрес smartbul@shell.com.
Свържете се с нас
Без значение какъв е Вашият въпрос, можете да бъдете сигурни, че ние ще направим всичко по силите си, за да Ви помогнем да намерите търсения отговор. Свържете се с член на нашия екип днес.
Чат
За повече информация, моля, поканете на чат някой от нашите агенти чрез услугата ни Чат на живо.
Чатът на живо е на Ваше разположение от понеделник до петък, между 9:00 и 18:00 часа, с изключение на националните празници.
Натиснете червения бутон „Помощ“ в долния десен ъгъл на екрана, за да започнете Чат на живо.
Можете също така да ни изпратите имейл и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро.
Телефон
На разположение сме за всички въпроси, свързани с бензиностанции Shell и ClubSmart.
От понеделник до петък: 9:00 - 18:00
Tелефонен номер
Our experts are on Twitter from Monday to Friday: 8.00AM to 5.00PM for simple questions and quick queries.
Tweet us @ShellStationsUK