Молим да се уверите, че коректно и последователно следвате всички стъпки за персонализация на Вашата ClubSmart карта. Тях можете да Видите на приложената връзка. Допълнително, бихте могли да ни изпратите екранна снимка на грешката, която получавате, описание на затруднението, което срещате и информация за стъпката от процеса на регистрация, на която срещате проблем.
Свържете се с нас
Без значение какъв е Вашият въпрос, можете да бъдете сигурни, че ние ще направим всичко по силите си, за да Ви помогнем да намерите търсения отговор. Свържете се с член на нашия екип днес.
Чат
За повече информация, моля, поканете на чат някой от нашите агенти чрез услугата ни Чат на живо.
Чатът на живо е на Ваше разположение от понеделник до петък, между 9:00 и 18:00 часа, с изключение на националните празници.
Натиснете червения бутон „Помощ“ в долния десен ъгъл на екрана, за да започнете Чат на живо.
Можете също така да ни изпратите имейл и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро.
Телефон
На разположение сме за всички въпроси, свързани с бензиностанции Shell и ClubSmart.
От понеделник до петък: 9:00 - 18:00
Tелефонен номер
Our experts are on Twitter from Monday to Friday: 8.00AM to 5.00PM for simple questions and quick queries.
Tweet us @ShellStationsUK